Subject: Re: Saku vald, Tagadi tee 7 -mahasõidu projekti kooskõlastuse küsimine
From: Pärt Põltsam <[email-masked]>
To: "Hans Keskrand" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Dec 2023 14:32:51 +0200

Tere

saadan korrigeeritud mahasõidu projekti uuesti üle vaatamiseks.- Saku vald, 
Tagadi tee 7 -mahasõidu projekti
projekt manuses.

jään tagasisidet ootama.
kena päeva

OÜ Mastlop
Pärt Põltsam
Tegevjuht/Projektijuht
 tel:  5624 2634

Kontakt Hans Keskrand (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 22. 
veebruar 2023 kell 13:19:

Tervist.

Projekt ei ole veel kooskõlastamiseks terviklik ning vajalik on sisse viia 
parandused projektis esinevatele puudustele.

1.        Ei ole eluliselt usutav et ristumiskoha ööpäevane liiklussagedus 
on 5-7 sõidukit ööpäevas. Tegemist on muuseumiga, kuhu kavandatakse 
kinnistule sõiduauto 13 parkimiskohta. Kelle jaoks kavandatakse 2-3 korda 
rohkem parkimiskohti?

2.	Nähtavuskolmnurgad ei ole esitatud normide/juhendi kohaselt. Esitatud 
pole liitumisnähtavust.
3.	Liiklusmärgi nõuded projektis käsitlemata. Suurusgrupp, peegeldusnõuded 
jms.
4.	Kuidas kaitstakse mahasõidu all olevaid tehnovõrke? Ristumiskoha alla 
jäävate tehnovõrkudel tuleb rakendada Transpordiameti juhendi kohased nõuded 
ning näha ette nende kaitsmine. 
<https://transpordiamet.ee/media/2763/download> 
https://transpordiamet.ee/media/2763/download
5.	Selgitada välja mahasõidu alla olevate tehnovõrkude valdajad ning küsida 
nende käest nõuded või kooskõlastused projektile.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Peaspetsialist

Projekteerimise osakonna taristu kooskõlastuste üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn | <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 30, 2023 12:57 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Saku vald, Tagadi tee 7 -mahasõidu projekti kooskõlastuse küsimine

Tere

käesolevaga esitan projekti kooskõlastamiseks.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634